štvrtok 8. marca 2018

O tom, prečo je teraz skutočne všetko MAGICKÉ...


1. Zažili sme doslova „udalosť“, keď sme pre vás 27.2. piekli v Teleráne. Bolo to práve v deň oficiálneho vydania našej kuchárskej knihy, ktoré sa trochu pozdržalo, takže práve vtedy ráno, keď sme o 5:30 dorazili na pľac sme zažili nielen svoju televíznu premiéru, ale ešte aj premiéru ohmatávania našej knižky :D. Samotné ranné vysielanie bol dobrodružný zážitok – adrenalín na začiatku bol vysoký, čo je možno aj pri prvom vstupe badať, no postupne sme sa uvoľňovali a pohltila nás veselá a priateľská atmosféra. Naozaj nič nepropagujem, úprimne vám vravím, že tak ako Teleráno pôsobí z poza obrazoviek, tak je to aj v skutočnosti – atmosféra je zábavná, vysmiata, plná sladkých vôní a nadšencov, ktorí iba čakajú, kedy si budú môcť jeden cupcake uchmatnúť. Druhý vstup sme si už užívali. Ani sme nestihli všetko, čo sme mali v pláne, ale pevne verím, že sme vám stihli ukázať pestrú paletu chutí, ktoré všetky nájdete v našej knihe.  
2. Netrvalo dlho a ozvala sa nám pani z televízie, ktorá si nás v rannej show všimla a nemôžeme prezradiť oficiálny názov programu, pre ktorý sme piekli...ale piekli sme :D. A rovno 180 cupcakov, čo je asi najväčšia zákazka akú sme vrámci Magic Cupcakes mali. Ako obvykle to bola riadne psychedelická záležitosť, aj keď sme si s BB činnosť podelili – ja som spravila na základy (na našom instagrame si môžete pozrieť môj časozber na prvých päť plechov – potom si už mobil povedal, že má toho kmitania plné zuby a vypol sa) a BB spravila krémy a zdobenie, pretože ak by ste to náhodou netušili, presne takto nám to ide, resp. presne preto spolu tak ladíme – ja som expert na cestá a ona na krémy. V každom prípade, jedného dňa (presnejšie koncom apríla) vám názov programu odhalíme. Som zvedavá, či vidieť na obrazovke svoje cupcaky bude porovnateľný pocit s tým vidieť na nej seba :D.
3. Naša kuchárska kniha na pultoch. Po rannom vysielaní nasledujúce dni vyťahovali Magické Cupcaky a Mafiny na pulty v kníhkupectvách a netrvalo dlho, obdržala som telefonát od rodinného príslušníka, ktorý mi opisoval situáciu ako sa prišiel v Nitre rozhorčene sťažovať, že kniha nie je vytiahnutá, pričom ho predavačka zastavila s poznámkou, že nemá byť čo vytiahnuté, keďže ostal posledný kus. Situácia sa o pár dní opakovala v inom veľkom kníhkupectve. Nemusím asi hovoriť, že sme s BB šťastné. Dovoľujeme si opatrne uvažovať, či sa vám kniha, do ktorej sme dali všetko, naozaj páči. A keď vravím všetko, tak myslím naozaj všetko. Vedeli ste, že ja, BB a môj manžel (talentovaný fotograf a grafik, ale pssst! To mu nehovorte, pretože muž si o sebe nemôže myslieť veľa :D, inak sa s ním nebude dať vydržať) stojíme nielen za receptami, ale tiež food-stylingom, fotkami, vnútornou grafikou a tiež obálkou? Skrátka sme chceli dať pojmu „naša kniha“ plnohodnotný rozmer.

Tešíme sa na nové zážitky – aj tie s vami. Čoskoro totiž môžete očakávať súťaž o kuchársku knihu. Sledujte nás ;).



Polly

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

OBRÁTENÝ MANDARÍNKOVÝ KOLÁČ