streda 10. mája 2017

Rýchly Banánový Koláč

Tento koláč ma zachránil, keď som mala naozaj len hodinku do príchodu návštevy. Urobila som polovičnú dávku (tu uvádzam plnú) a do 40tich minút bolo hotovo. Nielenže krásne rozvoniaval a ešte lepšie chutil – objavila som tiež koláč pre ľudí, ktorí nemajú radi presladené dezerty a cukrovú náladu si doprajú len tak s mierou :). Píšem ho so surovinami presne tak ako som ich použila ja... v zdroji však nájdete odkaz na stránku, kde je originál.

Suroviny:
-          2 hrnčeky polohrubej múky
-          1 hrnček krupicového cukru
-          200ml mlieko
-          1 balenie kypriaceho prášku
-          2 vajcia
-          2 PL lyžice masla (divné... viem... proste som schmatla lyžicu a dlabla si :D)
-          1 PL kakaa
-          2 banány

Posýpka:
-          4 PL polohrubej múky
-          1 PL krupicového cukru
-          1 PL masla
-          2 lyžičky škorice

Postup:
Super jednoduchý, postavený na princípe mokrých a suchých surovín, ktoré sa zmiešajú vo dvoch samostatných miskách. Potom sa prilejú mokré a vypracuje sa cesto. Vyleje sa do vymastenej a pomúčenej tortovej formy a vrch sa zakryje kolieskami banánov. Posýpkové suroviny sa zmiešajú (nebojte sa škorice, je vynikajúcim doplnkom) a koláč sa nimi posype. Pečie sa pri 180 stupňov cca 45 minút. Mne polovičná dávka trvala rovných 30minút a bol dokonalý.



Recept Z:
http://najrecept.sk/2013/08/brazilsky-bananovy-kolac/

2 komentáre:

  1. viem, že keď do cesta ide banán nie je co pokaziť milujem tú chuť :) verim, ze aj tento kolac chuti fantasticky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chutí, myslím že by si ho ozaj ocenila :-) :-) :-)

      Odstrániť

OBRÁTENÝ MANDARÍNKOVÝ KOLÁČ