utorok 28. marca 2017

NUTELLOVÉ LIEVANCE

Ja osobne som tak trochu lievanco-holik. Nie je tomu tak dávno, čo si členovia mojej rodiny prežili lievancové obdobie, kedy ich mali servírované približne 2-3x do týždňa na tisíc spôsobov. Cez víkend som si povedala, že si pripomeniem staré dobré časy a pripravím večernú maškrtu. Plnené lievance, z ktorých sa po prekrojení vylieva Nutella. Nedá sa odolať!

Suroviny na cca 7-8 lievancov:
-          Nutella
-          200 g polohrubej múky
-          70 g krupicového cukru
-          3 čajové lyžičky kypriaceho prášku
-          1 vajce
-          300 ml mlieka
-          ½ balíka vanilínového cukru
-          Na dozdobenie banány, jahody, či iné obľúbené ovocie

Postup:
Ako prvé si dáme na plech papier na pečenie a naň urobíme cca 8 nutellových placičiek, asi tak 1 poriadna polievková lyžica na každú. Minimálne na dve hodiny ich necháme v mrazničke.
Cesto pripravíme zmiešaním všetkých sypkých surovín. Nakoniec vmiešame vajce a mlieko a vymiešame do hladkého cesta, avšak ak sa nám zdá až príliš liate, pridáme múku. Na lievance musí byť cesto prirodzene hutnejšie. Na panvici ich pripravujeme na oleji, či na masle, alebo kokosovom oleji, ako si kto želá. Nalejeme na rozohriatu panvicu približne polovicu naberačky, na to pridáme studenú placku nutelly a zalejeme opäť cestom. Opekáme do zlatava. Podávame s ovocím. Dobrú chuť!
Tip: Niekto obľubuje priamo banánové lievance (banány, múka, kypriaci prášok, mlieko a vajce). Rozhodne v kombinácii s Nutellou tiež vyčaria zaujímavý chuťový zážitok. 

6 komentárov:

  1. Su chvile kedy fakt lutujem ze som paleo stravnikom :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeej, no ešte že som sa tu dostala :D Toto by som rada niekedy vyskúšala a už je to tak dávno, čo som nejedla nutelu <3 Inak, to ste samé prišli na to zmrazenie? Mne by to teda nenapadlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rada by som boka taká vynaliezavá, ale ujo internet mi poradil:D

      Odstrániť

OBRÁTENÝ MANDARÍNKOVÝ KOLÁČ